Dag1 - ny bild på dig och fakta

Bild från i sommras tillsammans med Min underbara vän Louise och dom bästa pollarna Cinzano och Melker.
 
 
Fakta om mig
Namn: Felicia T
Ålder: 18
om mig: Jag är en superduper sprallig tjej som fördriver mesta tiden i mitt liv i stallet, med vänner och med familjen.Satt första gången på en häst när jag var 1,5år, sedan dess har jag varit fast i sadlen. Jag rider på Bulycke Ryttarförening 3 gånger i veckan och har en privathäst som jag sköter om ca 2 dagar i veckan. 
Läser just nu sista året på gymnasiet, går på Realgymnasiet med inriktning Hästhållning. Tar som sagt studenten om ca 5 månader, vilket betyder att jag inte behöver plugga mer på ett tag. Hahaha
 
Jag är som sagt i stallet nästan varje dag då jag både jobbar och rider här. Jag jobbar som helgansvarig tillsammans med 4 andra tjejer och sedan jobbar jag även som Stallvärdinna. Jag har även nybörjargrupper tillsammans med våran ridskolechef Linda på torsdagar, vilket jag tycker är jättekul. 
Som min mamma säger "felicia+hästar+jobba med barn= går inte att få en bättre kombination" Jag tycker det är jättekul att jobba med barn och så klart med hästar. Det är så roligt att se hur dom utvecklas från dom där små knoddarna som flamsar runt i stallet och knapt vet hur en häst ser ut. Till dom stora tjejer dom är nu, rider, sadlar, tränasr fixar allt själva. Måset säga att jag är Grymt stolt över dom!
 
Vill ni veta något mer om mig så kommentera! :D

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0