Gästbloggning!

Tjena Cornelia här!
Tänkte att min syrra skulle uppdatera men hon visste inte vad hon skulle skriv så nu sitter jag här och skriver.
Vet faktiskt inte heller vad jag ska skriva men här kommer vad vi har gjort idag :P
Jag och mamma åkte till mormors grav och fixade Zigge var oxå med.
Sen hämtade och lämnade vi Felicia i stallet.
Jag och mamma tog en lång promenad med Zigge här är några bilder från promenaden:

Zigge bada lite, En tussilago, En fin fjäril som ville vara med på bild, en vitsippa!
Men nu måste jag gå så vi ses sen eller aa felicia bloggar nog då

Kommentarer
Postat av: ElisabethT

Jag vill se bilder från Madkullen!



Hoppas du,ni har riktigt kul, att ni lär er mycket och har mycket att göra. Om ni sen får rida en häst är det en ren bonus!



Kram

2012-04-03 @ 08:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0