Gissa vem!?

Hej bloggen :)
Detta är Felicias klasskompis som skriver. Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva men jag tänkte att jag kan berätta lite om mig själv. Jag är 18 år  och bor på en gård strax utanför Göteborg. Jag har tillsammans med min mamma sju hästar, fem stora och två ponnysar. Jag tävlar på min storhäst upp till MSV B dressyr och LA hoppning. Två av de andra hästarna är unghästar och nyss inridna, så dom har inte kommit ut på tävlingsbanorna än.

På vissa lov har jag också möjlighet att åka ner och jobba och rida på ett stort dressyrstall i Tyskland.
Det har gett mig jättemycket nya möjligheter och jag har också fått jobb där efter gymnasiet. Om man bortser från allt detta så har jag ett ganska normalt liv, med skolan, kompisar och fester!

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0