Good morning sunshine!

God morgon alla underbar, idag är det en ny dag, nya möjligheter och ett jävla bra liv hoppas jag.

Skulle gissa på att jag står framför spegeln just nu med mascaran i högsta hugg som vanlig. Har troligtvis inte ätet frukost än eller ens tänkt på att göra det.... inte bra, inte bra. Mamma har iallafall köpt en risifrutti till mig, den väntar vackert i kylskåpet hoppas jag!


Idag blir det skola och ridning på hästensutbildning, hoppas verkligen att dagen blir så chill som jag vill att den ska bli. Har ganska lugna lektioner imorgon och utvecklings samtal kl 10:30, hoppas det går bra.

Hoppas ni får en underbar dag!


puss o kram

Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0