Utveckling?

Idag var det skola som vanligt, Hade två lektioner på morgonen, projekt på båda. Efter det fick jag skippa en lektion för att ha utvecklingssamtal med mamma coh anna-carin, Gick super bra tycker jag.
Efter lunch var det dax för Hästens utbildning, hade ridning denna veckan och för min del Anton, en 10 årig valck som inte är så mycket riden. Han är lite oskolad och kan inte så mycket.



Efter lektionen tog jag första bästa buss hem, ut med hunden och sedan första bästa buss tillbaka till stallet....

Ja, jag har ett fullspäckat liv! Men vill ni veta något!??

JAG ÄLSKAR DET!!

Kl.17:00 började teorikursen med barnen, idag stod det Dekorativhästvård på schemat, alltså knoppa, fläta och göra hästen fin.

Tjejerna var jätteduktig.


Nu är jag hemma med min galna syster och hennes kompis. Dom har studiedag imon så de har planerat mys och härligheter

Cornelias blogg: här

Linneas blogg: här


puss o kram

Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0